I don't know where to go so I'll just get lost again

2013-05-08 @ 21:14:43
idag har det matmässigt varit en bra dag. jag åt: en skål med müsli + banan till frukost, 5 köttbullar + tre potatisar +sås till lunch, och två små piroger till middag och en banan som mellan mål.
Detta är första gången på länge det har varit en bra dag. En dag med normalt matintag och inget kräkande.
sen har det nog varit en bra dag iallafall. jag var hos min skötare idag och han sa att han tyckte att det vore nog bra om jag lades in. jag känner likadant. jag behöver det.
som mål till nästa vecka får jag max äta något "onyttigt" (sötsaker) vid fem tillfällen. jag var uppe på tio tillfällen den här veckan som gick.
Efter att jag lämnade arbetsterapin när jag var klar så ville jag bara gråta. Jag började tänka på allt som jag skulle sakna under tiden jag ligger inne. Det var verkligen inte såhär jag hade tänkt att min sommar skulle se ut. Men jag höll tårarna inne och lyssnade på musik istället.
Jag har för övrigt nu beställt boken Mattillåtet av Gisela van der Ster. En riktigt bra bok om ätstörningar som jag verkligen rekommenderar
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback