Covered in blood

2013-01-29 @ 19:56:05
Varning för ett detaljerat och äckligt inlägg!!
Jag är rädd. jag trodde jag nästan skulle dö så skrämd och rädd som jag var.
jag skriver med mobilen.
jag var elak mot mamma. jätte elak. jag skrek åt henne att hålla käften och gå och dö. och en massa annat tjafs också.
jag bestämde mig för att jag måste straffas genom att skära. jag skulle inte kräkas då maten hade fungerat jättebra idag. så för en halvtimme sen kom jag in till badrummet. tog en ny rakhyvel och plockade isär den tills jag fick fram bladen. jag tänkte att jag inte kan skära på mage eller handleder eftersom att de såren inte har läkt än. så jag bestämde mig för låret. med mitt nya oanvända blad så började jag skära. det kändes knappt så jag tänkte att lite djupare, några snitt till. och då, då drog jag ett djupt snitt och såret delades i två delar och började droppa blod på golvet. jag blev jätterädd och tårarna började flöda. det öppnades verkligen upp jätte mycket, det har aldrig hänt mig förut. jag vill inte dö såhär. jag kunde knappt andas och började ta toapapper på såret. i min panik började jag tänka på vad som hade hänt om jag hade gjort samma sak på mina handleder där huden är tunnare. jag hade förmodligen legat död nu. men det konstiga var att rätt som det var så blev jag illamående. jag lyfte snabbt på toa locket och spya kom upp. jag fattar inte hur det gick till. det kanske var paniken och rädslan som fick mig att kräkas.
tänk om jag hade skurit mig på handleden. jag vill inte tänka på det. tack gode gud att jag är tjock på låren annars hade jag kommit åt något större blodkärl.
nu vill jag duscha men jag får vänta en stund till så att blodet stannar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback