How can I love when I'm afraid to fall

2013-03-14 @ 15:35:40
jag mår bra och solen skiner.
sen januari började har jag ätit mer och kräkts allt oftare. varje gång jag kräks skriver jag in det på telefon kalendern och i november och december så kräktes jag ungefär en till två gånger i veckan men nu är det minst en gång om dagen varje dag. Jag är väl glad över att jag inte behåller maten och det gör att jag mår bra antar jag. men det är ju inte alls bra för mig att kräkas varje dag.
Jag försöker äta normalt (förutom när jag hetsäter). jag äter frukost, lunch och middag och då försöker jag hålla mig till nyttiga måltider. det som förstör det för mig är om jag äter för mycket, äter något oplanerat eller onyttigt. jag kan äta onyttigt men då ska jag ha räknat in det. det är så svårt och jobbigt att hålla på som jag gör men jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback