I know this isn't the best way. But it's still a way

2013-01-28 @ 23:19:49
Vår digitalvåg fungerar inte!! jag tror att batteriet är slut men jag vågar inte påminna om det för då blir alla misstänksamma. jag ville ju väga mig!! det känns som om jag har gått ner i vikt eller kanske inte men som mitt matbeteende ser ut nu så kan jag ha gått ner i vikt.
det här är inte bra. inte bra alls. jag borde sluta men det känns som om att jag ändå vill fortsätta så om jag går ner i vikt eftersom att det gör mig glad.
idag hade jag tydligen en lektion och den var inställd så jag var ute med en kompis tills det var dags för mig att träna. jag tränade ett step pass och ett skivstång pass. jag kom hem vid sju och sen började jag äta och äta och äta. nu har jag varit i badrummet länge. jag har duschat och blivit av med maten. nu är jag jättetrött och utmattad.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback