I knew you were trouble when you walked in

2013-01-23 @ 09:42:54
Jag gick inte till skolan idag. jag kände verkligen inte för det. Jag hade bara geografi och samhällskunskap, på geografin är det eget arbete som gäller och på samhällskunskapen tittar vi på film.
Jag ska gå och spinna istället.
jag kan inte kontrollera mig längre. jag bara äter och äter och äter och äter och äter osv.....Sjukt!!!!!!!
jag vill inte längre. jag orkar inte heller. jag vill inte banta. jag ska äta normalt och nyttigt och träna. det tar bara på mina krafter annars och så slutar det alltid med att jag hetsäter och spyr.
 
 
när man får kommentarer på blogg.se och ska svara på dem genom den där svars knappen hur blir det då. får persoen som kommenterade ett svar då? för jag använder den och jag vet inte riktigt om någon får ett svar av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback