I can't set my hopes too high cause every hello ends with a goodbye

2013-01-20 @ 23:30:05
jag har varit rätt upptagen under helgen. men har ändå haft tid till att hetsäta!!
iallafall så vill mina kompisar gå ut någon fredags kväll med mig. dom är inte en tjejer som dricker för mycket. dom sa att vi inte behöver dansa hela tiden utan bara vara ute och träffa nya människor. jag tror inte jag vill följa med tyvärr. jag är jätte obekväm i sådana miljöer med mycket människor. jag känner mig så tråkig men jag klarar inte av det. jag vill att allt ska vara säkert, vågar inte ta några risker. allt ska vara planerat så att inget blir fel. det är därför jag inte vågar göra sånt. just för att jag inte vågar ta några risker då jag inte vet exakt vad som kommer hända.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback